Dostępność

Deklaracja dostępności Strony Internetowej Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 w Poznaniu

Zespół Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 w Poznaniu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Strony Internetowej Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 w Poznaniu.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • niezgodność kontrastu niektórych elementów
  • brak tekstu alternatywnego do grafik

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia:
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Pobierz Raport z wynikami przeglądu dostępności.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Katarzyna Ficer.
  • E-mail: sekretariat@sp53.poznan.pl
  • Telefon: (061) 878-80-06

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Dyrektor Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 w Poznaniu
  • Adres: ul.Głuszyna 187, 61-329 Poznań
  • E-mail: sekretariat@sp53.poznan.pl
  • Telefon: (061) 878-80-06

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Przed wejściem do szkoły znajdują się schody, ale dostępna jest również platforma podjazdowa. Budynek jest piętrowy, jednak nie zastosowano udogodnień architektonicznych umożliwiających osobom niepełnosprawnym dostęp do wyższych pięter. Do budynku istenieje możliwość wstępu z psem asystującym po wcześniejszym sutaleniu tego z dyrekcją. W budynku brak jest jakichkolwiek udogonień dla osób niesłyszących i niewidomych.

Skip to content